De roots van Offitel

We moeten terug naar 1996 om de roots van Offitel boven te spitten. Toen ging Bart Jansen in de kelder van zijn privéwoning van start met een bescheiden bedrijfje in telefonische dienstverlening. Samen met zijn vennoot Luc Vannitsen werd er hard gewerkt, maar ook veel gelachen... Offitel groeide razendsnel, vooral dankzij het enthousiasme en de innovatieve ideeën, die vaker wel dan niet een schot in de roos bleken te zijn. Samen met het succes namen ook de accommodatie en het personeelsbestand gelijkmatig toe. Medio 2001 verhuisde het bedrijf naar gloednieuw kantoorgebouw in Genk. En kijk, plots was Offitel een uit de kluiten gewassen KMO met een referentielijst en een aanbod om U tegen te zeggen!

 

Visie

Kwaliteit en innovatie zijn de sleutelwoorden in de bedrijfsfilosofie van Offitel. Niet dat daar grootse theorieën of moddervette handleidingen achter te zoeken zijn. Het betekent gewoon, met een professionele dosis gezond verstand, de klant zo goed mogelijk bedienen. Liefst in een totaalconcept. En daarbij telkens nadenken over wat die klant precies wil, en wat hij in de toekomst zal willen.

Ander basiswoord in de visie van Offitel? Teamspirit. Wij geloven dat onze dienstverlening maar zo sterk is als het persoonlijke engagement van iedere medewerker. En dus rekruteren en trainen we onze mensen zodat ze een sterke schakel vormen in ons team. Dat het werkt is af te meten aan het succes van Offitel. (En ook wel een beetje aan onze kwaliteitscertificaten en aan onze intussen goed gevulde prijzenkast...).